پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 135×
شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر اردکان روز پاسدار را تبریک گفتند
05 اسفند 1401 - 21:34
شناسه : 2037
7
ارسال توسط : نویسنده : محمدرضا گل ناری منبع : Ardakanfars.ir
پ
پ

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی اردکان عبدالمطلب رهنما شهردار و مهدی فرجی رئیس شورای اسلامی شهر اردکان با صدور پیامی مشترک فرا رسیدن سوم شعبان، میلاد حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار را تبریک گفتند.

متن پیام به شرح ذیل است:

وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّهٍ

نامگذاری سالروز میلاد خجسته حضرت امام حسین (ع) به نام روز پاسدار و ولادت حضرت اباالفضل العباس (ع) به نام روز جانباز، نامگذاری باشکوه، فرهیخته و تابناکی است که توانسته با تاسی از آموزه های پر بار اسلام و نهضت انسان ساز عاشورا در مسئولیت پذیری و پاسداری در راه دین و وطن موثر باشد و افقی روشن را در آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ترسیم نماید.

سپاهی که امروزه فهرست بلندی از افتخارات، تجارب و نوآوری در عرصه‌های گوناگون خاصه نظامی و فنی را به برکت تبعیت محض از ولایت مطلقه فقیه و برخورداری از نیروهای مومن، متعهد و کاردان در کارنامه دارد.

اینجانبان با تبریک اعیاد خجسته ماه با برکت شعبان، روز پاسدار را به همه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به ویژه پاسداران گرانقدر در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سپیدان تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت همگان را در رسیدن به راه شهیدان والامقام به ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با بهره گیری از رهنمودهای بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.

مهدی فرجی رئیس شورای اسلامی شهر اردکان
عبدالمطلب رهنما شهردار اردکان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.