جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 135×
آسفالت ۸۰ هزار متر مربع از معابر شهر اردکان
15 بهمن 1400 - 17:55
شناسه : 1334
15
ارسال توسط : نویسنده : محمدرضا گل ناری
پ
پ

🔶 آسفالت معابر

🔶 دستاوردهای شهرداری اردکان فارس در سال ۱۴۰۰ – (شماره ۴)

🔸 در راستای ارتقای کیفیت معابر شهری از خرداد ماه سال جاری تاکنون هشتاد هزار متر مربع از معابر سطح شهر اردکان و شهرک های شهدا و شهید قاضی با اعتباری بالغ بر ۱۳۲ میلیارد ریال آسفالت شده است.

🔸 در مرحله اول، خردادماه سال جاری بیست هزار متر مربع از معابر شهر اردکان (از جمله خیابان شهیدان زمانی و گلزار شهدا) با هزینه‌ای بالغ بر ده میلیارد ریال آسفالت گردید.

🔸 در مرحله دوم، شهرداری اجرای عملیات آسفالت را با دو پیمانکار شروع به کار کرد که در این مرحله ۵۵ هزار متر مربع از معابر شهر اردکان (از جمله معابر: آدینه، شهیدان کمالی، بعثت، میدان چم آس، بلوار جانبازان شهرک شهید قاضی، میدان امام حسین (ع)، خیابان صفا، سپیدار، کمربندی شمالی، خیابان چشمه سبزک، بلوار جهاد، میدان معلم و…) با هزینه ای بالغ بر ۱۱۲ میلیارد ریال روکش آسفالت و لکه گیری شد.🔸 اکیپ دوم عملیات آسفالت در شهرک شهدا مستقر و معابر این شهرک را به متراژ پنج هزار متر مربع (خیابان شهید علی بابا امینی و معابر فرعی خیابان شهید هاشمی) با هزینه ای بالغ بر ده میلیارد ریال روکش آسفالت کردند.

🔷 گلایه از عدم همکاری دستگاه های حفار

🔹 گاهی اوقات در شهر با مسائلی روبرو می شویم که منجر به دوباره کاری آسفالت در شهر می شود.

🔹 یکی از مشکلات اساسی شهرداری در بحث آسفالت معابر عدم هماهنگی بین دستگاه های اجرایی است.

🔹 به طور مثال شهرداری پیش از شروع آسفالت، طی مکاتباتی از دستگاه های حفار برای شروع کار استعلام می‌گیریم که آنها پاسخ شفافی نمی دهند و این امر موجب عقب افتادگی پروژه های شهرداری و دوباره کاری می شود.

🔹 امیدواریم که دستگاه های حفار نسبت به وظایف خود جدی تر عمل کرده تا شاهد از بین رفتن انرژی و سرمایه شهرداری نباشیم زیرا این سرمایه از آن مردم شهر اردکان است.

💠 روابط عمومی شهرداری اردکان فارس

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.