چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 135×
شهردار اردکان: با حمایت و همراهی فرمانداری موانع پیش روی سرمایه گذار از جمله تملک اراضی برطرف گردد
11 اردیبهشت 1401 - 14:07
شناسه : 1618
پ
پ

در دیدار اعضای شورای شهر و شهردار اردکان با سرپرست جدید فرمانداری سپیدان بر حمایت و رفع موانع سرمایه گذاری در شهر اردکان از جمله تملک اراضی تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اردکان، اعضای شورای شهر و شهردار اردکان با سرپرست جدید فرمانداری سپیدان دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدا جلسه فرجی رئیس شورای شهر اردکان ضمن فرا رسیدن عید سعید فطر به فرماندارجدید خوش آمد گفت و خاطرنشان کرد با توجه به سابقه و تعاریفی که از شما شنیده ایم ان‌شاالله حضورتان در سطح شهرستان مایع خیر و برکت باشد و دلگرمی و پشتوانه ما در مجموعه شورا باشید و با همراهی شما مشکلات شهر را مرتفع کنیم.

در ادامه رهنما شهردار اردکان نیز ضمن تبریک عید سعید فطر و قبولی طاعات و عبادات روزه داران انتصاب سرپرست جدید فرمانداری سپیدان را تبریک گفت و اظهار داشت: شهرداری اردکان خود را موظف و مکلف می داند تا در راستای سیاست ها و برنامه های فرماندار جدید حرکت کند و شهرداری همراه و همگام شما در پیشرفت اهداف توسعه محور است.

شهردار اردکان با بیان مختصری از برنامه ها و پروژه های عمرانی شهرداری گفت: برنامه ها و پروژه های شهرداری شامل تهیه سند چشم انداز ۲۰ ساله و ۵ ساله شهر اردکان، آسفالت معابر، تکمیل پارک کوهپایه، تکمیل رستوران شهرداری، تکمیل یادمان و بوستان شهدای گمنام، ساماندهی میدان آرتاکن و ورودی شهر از سمت شیراز، پیاده روسازی معابر شهر و چندین پروژه دیگر است.

شهردار اردکان افزود: شهرداری طبق سند چشم انداز گام بر می دارد و از مهمترین اهداف مان توسعه فضای سبز شهری و توسعه درون زا بافت قدیم شهر اردکان، افزایش سرانه آسفالت معابر و تکمیل زیرساخت های اصلی شهر است.

شهردار اردکان در خصوص پروژه‌های سرمایه‌گذاری در شهر اردکان گفت: هتل گلبهاری و مجتمع تجاری شهروند از دو پروژه سرمایه‌گذاری شهرداری است و با جدیت سرمایه‌گذار در صدد هستیم تا مجتمع تجاری شهروند برای هفته دولت افتتاح گردد.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص پروژه‌های سرمایه‌گذاری جدید در شهر چند سرمایه گذار در حوزه احداث پارکینگ، سینما، هتل پارک کوهپایه و تفرجگاه چله گاه آماده سرمایه‌گذاری هستند که در این موارد حمایت و همراهایی فرمانداری را می‌طلبد تا موانع پیش روی سرمایه گذار از جمله تملک اراضی برطرف گردد و این پروژه آغاز به کار گردند.

رهنما در پایان گفت: برنامه زمانبندی چهارساله پروژه های عمرانی شهرداری به به زودی تهیه و به فرمانداری جهت همراهی و همفکری ارسال می گردد.

در ادامه جلسه فرماندار سپیدان ضمن تبریک عید فطر با عرض خداقوت به مجموعه شهرداری و شورای شهر گفت: ظاهرا پروژه‌های خوبی در دست اقدام شهرداری و شورای شهر است و این مایه امید و دلگرمی ما جهت ادامه کار خواهد بود.

وی گفت: اردکان مظلومیت تاریخی دارد چرا که در گذشته سابقه اقتصادی خوبی داشته اما به دلیل نزدیکی به مرکز استان از رونق چندان اقتصادی برخوردار نیست.

رضایی افزود: من خودم را فرزند این شهر می دانم و با این دیدگاه با تمام توان دست یاری شما را می‌فشارم.

سرپرست جدید فرمانداری گفت: هیچکس تخصص کامل ندارد ولی افراد دلسوز و متعهد در سطح شهر و استان هستند که باید از پتانسیل و توان آنها در پیشبرد اهداف شهرستان و شهر اردکان استفاده کنیم.

وی در خصوص سرمایه گذاری در سطح شهر اردکان گفت: به جد موافق با سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف هستم و باید کار گروهی در این خصوص ایجاد کنیم.

رضایی گفت: باید مشوق‌هایی را برای سرمایه گذاری ایجاد کنیم و مسیر های آنها را هموار نماییم تا با شور و شوق بیشتری آماده همکاری برای سرمایه گذاری باشند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.