جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 135×
جلسه شورای اسلامی شهر اردکان با رئیس آبفای شهرستان سپیدان
27 فروردین 1401 - 9:05
شناسه : 1504
پ
پ

🔷 در جلسه ای که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر اردکان و رئیس آبفا سپیدان برگزار شد ضمن گلایه مندی از تخریب سرویس بهداشتی و نمازخانه تفرجگاه چله گاه بر اتصال هرچه سریعتر انشعابات باغات به شبکه فاضلاب تاکید شد.

🔹 به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اردکان جلسه ای با حضور اعضای شورای اسلامی شهر اردکان و ترحمی رئیس آبفای شهرستان سپیدان در صحن شورا به منظور بررسی وضعیت چله گاه و موضوع آسفالت معابر برگزار گردید.

🔹 در ابتدای جلسه فرجی رئیس شورا ضمن گلایه از مخروبه هایی که در تفرجگاه چله گاه صورت گرفت اظهار داشت: متاسفانه در این اقدام نمازخانه و سرویس بهداشتی که مورد استفاده عموم مردم قرار می گرفت تخریب شد. در حالی که این مکان عام المنفعه بود و گردشگران در طول سال از آن استفاده می کردند.

🔹 در این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر اردکان خواستار پیگیری موارد زیر توسط مجموعه آبفا شدند:

🔺 پیگیری لازم جهت اتصال انشعابات فاضلاب باغات در تفرجگاه چله گاه و چم آس

🔺 با توجه به کاهش پیک های کرونا و احتمال سفر گردشگران خصوصا در تعطیلات عید فطر چشمه های سرویس بهداشتی در تفرجگاه ساماندهی گردد و فاضلاب آن به شبکه متصل گردد.

🔺 با توجه به اینکه شهرداری قصد اجرای روکش آسفالت بلوار و خیابان ورودی بیمارستان امام حسین ع را دارد اداره آبفا نسبت به حفاری و انتقال زیر ساخت های خود هر چه سریعتر اقدام نماید.

🔹 در ادامه جلسه ترحمی رئیس اداره آبفا شهرستان سپیدان گفت: با توجه به گرمی هوا و هجوم گردشگران به سمت اردکان و تفرجگاه چله گاه برای جلوگیری از آلودگی آب، همراهی شورای تامین شهرستان جهت مصوبات لازم در خصوص اتصال انشعابات باغات به شبکه فاضلاب ضروری است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.