شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 135×
دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اردکان با فرمانده سپاه سپیدان
01 آذر 1402 - 11:00
شناسه : 2379
پ
پ

دکتر عبدالمطلب رهنما شهردار اردکان و اعضای شورای اسلامی شهر اردکان با حضور در دفتر سرهنگ شکوهی فرمانده سپاه با وی دیدار و انتصاب ایشان را به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه سپیدان تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی اردکان؛ دکتر عبدالمطلب رهنما و اعضای شورای اسلامی اردکان در این جلسه ضمن قدردانی از مجموعه فعالیت های سپاه پاسداران، برای سرهنگ شکوهی در سمت فرمانده جدید سپاه سپیدان آرزوی موفقیت نمودند.

در این نشست صمیمانه، سرهنگ شکوهی ضمن خیر مقدم و تشکر از مسئولان شهر اردکان گفت: شهر اردکان و شهرستان سپیدان از جمله شهرها و شهرستان های مهم استان فارس به شمار می رود که از ظرفیت های بسیاری بهره مند است.

فرمانده سپاه ناحیه سپیدان در ادامه بیان داشت: شهرداری و شوراهای اسلامی برآمده از خواست و نظر مردم هستند و مجموعه سپاه پاسداران نیز خود را خادم مردم می‌داند و ان اشالله با هم افزایی و همکاری در این مسیر گام های مناسبی برخواهیم داشت.

دکتر رهنما شهردار اردکان ضمن تبریک به فرمانده سپاه سپیدان گفت: بسیار خوشحال و خرسند هستیم از اینکه شما این سمت را بر عهده گرفته اید و برای شما آرزوی موفقیت و توفیق روزافزون را داریم.

شهردار اردکان در ادامه گفت: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی اردکان خود را موظف می‌داند در راستای خدمت به مردم و اعتلای نظام جمهوری اسلامی کما فی السابق همکاری های لازم را با مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام دهد و از هر تلاش و اقدمی دریغ نخواهد کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.