سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 135×
دیدار و گفتگو جمعی از شهروندان با اعضای شورای شهر اردکان و مسئولان
18 اردیبهشت 1401 - 8:51
شناسه : 1622
پ
پ

🔷 جمعی از شهروندان با حضور در محل شورای اسلامی شهر اردکان با بیان برخی از مشکلات خواستار پیگیری مطالبات‌شان شدند.

🔸 به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اردکان جلسه ای با حضور اعضای شورای اسلامی شهر اردکان، آریا رئیس اداره راه و شهرسازی سپیدان، یزدانپناه رئیس اداره منابع آب سپیدان و جمعی از شهروندان به منظور پیگیری برخی از مطالبات‌شان در محل ساختمان شورای اسلامی شهر اردکان برگزار گردید.

🔸 از جمله مطالبات شهروندان در این جلسه؛ بهسازی دیوار حفاظتی رودخانه اصلی شهر و لایروبی رودخانه، تعیین و تکلیف اراضی خیابان سلامت و ورود آن به محدوده شهری و احداث پارک و توسعه فضای سبز در محدوده جنوب شهر بود که مورد بررسی و تبادل نظر با مسئولین حاضر در جلسه قرار گرفت.

🔸 در ادامه جلسه مقرر شد در خصوص ساماندهی رودخانه اصلی شهر و بهسازی دیوار حفاظتی آن پیرو درخواست شورا، ریاست منابع آب شهرستان مکاتباتی با استان جهت نحوه تخصیص اعتبار آن صورت دهد.

🔸 در حوزه تعیین و تکلیف اراضی و باغات خیابان سلامت نیز مقرر شد پس از جلسه مالکین در محدوده خیابان سلامت با اساتید دانشگاه آزاد جهت طراحی معماری املاک حاشیه این خیابان، نشستی با حضور اعضای شورای شهر اردکان، رئیس اداره راه و شهرسازی و مدیرکل راه و شهرسازی استان صورت گرفته تا نتیجه نهایی در این خصوص اتخاذ گردد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.