شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 143×
پیام تبریک شهردار اردکان به مناسبت فرارسیدن عید نوروز و آغاز سال ۱۴۰۳
01 فروردین 1403 - 10:13
شناسه : 2464
پ
پ

به گزارش روابط عمومی شهرداری اردکان دکتر رهنما شهردار اردکان با صدور پیامی. فرا رسیدن بهار طبیعت و سال نو را به همه شهروندان و مهمانان شهر اردکان تبریک گفت.
متن پیام به شرح ذیل می باشد:

✅ بسم الله الرحمن الرحیم
یا مقلّب الْقلوب و الْأبْصار یا مدبّر اللّیْل و النّهار یا محوّل الْحوْل و الْأحْوال حوّلْ حالنا إلی أحْسن الْحال
نوروز، صحیفه ای ملون از سرزندگی و طراوت و روایتگر فرهنگ غنی سرزمین عزیزمان ، ایران اسلامی است که همه را به نو شدن و نو اندیشیدن و تفکر در قدرت لایزال پروردگار برای تجدید حیات فرا می خواند.

✳️سالی که گذشت با خوبی ها و بدی ها ، هر آنچه که بود، برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد و برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد. بار دیگر نوروز با تمام زیبایی هایش فرا رسید و جلوه ای از آفرینش و جلال الهی آشکار شد و این بار با ماه خدا؛ ماه مبارک رمضان عجین شده و چه اتفاق فرخنده ای. بدون شک تقارن بهار طبیعت همراه آواز هزار دستان و ماه مهمانی خدا بهترین فرصت جهت زدودن دل از زنگار مادیات و خدمت به خلق الله است.

❇️حلول سال نو و بهار پرطراوت ۱۴۰۳ که متقارن با ماه پرخیر برکت رمضان است را خدمت همه هموطنان علی الخصوص شهروندان اردکان، خانواده معظّم شهدا، جانبازان، ایثارگران و پرسنل زحمتکش شهرداری اردکان تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی توأم با سلامت، سعادت و شادکامی برای شما در کنار خانواده محترمتان آرزومندیم. نوروزتان پیروز، طاعات و عباداتتان مورد قبول حق تعالی؛ عیدتان مبارک
عبدالمطلب رهنما
شهردار اردکان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.