شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 135×
پیام تسلیت شهردار اردکان درپی درگذشت پدر شهید والامقام جعفر ناصری
19 آذر 1402 - 14:28
شناسه : 2387
پ
پ

 به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی شهرداری اردکان دکتر رهنما شهردار اردکان با صدور پیامی،درگذشت مرحوم کربلایی سوجر ناصری پدر شهید والامقام جعفر ناصری را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:
انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهید گرانقدر ناصری

سلامٌ علیکم
پدران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی هدیه نمودند، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری‌اند.

مرحوم « کربلایی سوجر ناصری » پدر شهید معظم « جعفر ناصری » پس از سال‌ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به‌سوی معبود خویش شتافت. به روح این عزیز سفرکرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزند شهیدش درود می‌فرستم.

به یقین ایمان و اراده راستین شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته که در این میان نقش پدران ارجمند آنان در جهت تربیت اسوه های جهاد و مقاومت بی بدیل و از دست دادن این سرمایه های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بسیارغم انگیز است.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم، از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم. ان‌شاءاللّه روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار گرد

عبدالمطلب رهنما
شهردار اردکان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.